17 december'iskolan,helgen,igår

sitter i skolan, och har naturkunskap. fyfan vad jag hatart! menmen,
dagen började med att vi blev indelade i grupper,
sedan blev det färgning på ögonfransar, flätning, schamponering och permanentrullning.
så va även goldwell gubben här :) beställde en plattång & slinghätta! fint.

ikväll blir det öronmat när jag kommer hem!
ska bli skoj att sitta och kolla på nu istället för att vara med :p
får se vad åttorna och niorna har att bjuda på ; D

igår blev det lussning igen, det ordet beskriver förövrigt min helg med. LUSSNING
när jag kom hem och precis skulle in i duschen ringer en happy felicia, som cruuusar runt med möller ; D
så jag fick fort slänga på mig kläder och ut ; D
så åkte vi och hämta jullan och gleeeeeeed runt ;)
sen hem och myste med titanic & johan <3

bilder från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0