7 december

igår kväll åkte jag bort till buwlan. johanna va där hon med!
ringde några fina samtal till Ica. Julia är storpratarn! :D hoho-
lngesedan jag skrata så mycket. Vet dock inte än hur många korvar det är i ett packet.
sen gick vi vidare till felicia, där hon och oscar var.
lite julmust, bullar och mys. sen kom johan och hämta mig.
vi åkte med albin, jonte & tim en sväng. blev en händelserik resa. ; D
efter det fick det bli hem och sova :)

idag vaknade jag upp brevid mysigaste som vanligt.
gick hem, tog en promenad med eddie.
sen blev det mat & fix.
sendan vidare till församlingshemmet och lussa :)

nu har jag precis kommit hem, från solning.
ikväll blir det avenyn ; D

Em


Kommentarer
Postat av: ICAANNA

jag tycker inte det är kul att julia ringer oc skämtar om mina scankorvar :(







du är allt bra du min melliw<3

2008-12-10 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0