allt

okej lördagen

började här. stack till erikstad runt tio gissar jag på?
kom dit, träffa massa goingar och hade jätte skoj.
helt plötsligt händer något? och alla ska hem.
tur var att johan precis kommit och jag & bfors tjejerna åker med.
så drar vi hem till johan. så kommer mina andra flickor sen med.
sen efter en stund vidare till hampus.
sen drar jag & carro till johan igen.
helt plötsligt ramlar jag och nu har jag typ stukat min handled :/ ush!
jag & carro förbereder bad, men så kommer kristian & gabbis och hämtar oss ist.
upp till angela sen hem.

kvällen blev inte som tänkt. men jaja!




nu ska jag & julia köpa naturgodis & kolla avenyn. sen kanske övningsköra lite.
som jag har vart duktig nog och gjort hela helgen!
men både pappa  & johan :) hihi.


Kommentarer
Postat av: caroline

vi borde badat ;D

2009-02-03 @ 19:45:30
Postat av: caroline

vi borde badat ;D

2009-02-03 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0