praktik praktik praktik

nu sitter jag på rummet, mätt, trött och braa sleten!
min dag börja med upp till salongen,
då jag direkt skulle ner och hämta väte på tendenz.
råkade hitta felicia på vägen så hon följde mig dit ;)
sen upp till salongen igen.
idag har jag fått schamponera, lärt mig om olika färningar
och blandningar och om permanent.
antonio är världsgo och visar mig :)

när klockan blev 6 slutade jag och gick dirr för att sola :)
va ett bra tag sedan nu så blev bara lite fräknig. men gud så skönt det va!
sen hem och äta, och nu sitter jag här. snart blir det dusch, sen träffa johan.

imorgon blir det upp tidigt, och iväg till ua :]
goldwell kommer och det blir färning hela dagen :D
6 timmars frisörlektion! höhö. skojskoj!

känns verkligen som jag valt rätt yrke :)
när man ser på kunderna hur glada dem är när de sitter i frisörstolen
och fått lagt permanent eller den där färgningen de velat haft länge!
kom in en liten tjej som skulle ha snelugg idag,
och när hon var klar stålade det om henne!
kulkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0