slingor

ush, imorse vart det inte lätt att gå ur sängen :(
menmen, gjorde det ändå!
åkte till skolan, och övade blekning på dockorna. slingor i folie.
jätte skoj! så roligt att vi äntligen har börjat med färgning.

och andra lektionen hade vi no, och höll på med hår och skit, atomer och vet inte allt.
inte lika kul kan jag lova.

sen tog jag och lina bussen till kampenhof,
drog lite gott att äta ;D sen gick vi på varsin buss.
åkte till näl, där mamma pappa & julia var.
så blev det en sväng te överby! hitta en jacka.

nu har jag precis duschat, kollat lite desperata husfruar och väntar på johan.
god natt puss

jusde
fick min bikini idag :)
dock kommer alla ha den i sommar.
:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0