söndag

idag har jag legat i sängen hela dagen :)
så himla gott, bra kollat film och så.
så kom johan en sväng med när han kom hem från sälen :)
nu är han och målar, till huset.
så kommer han hit sen :)

igår va sjukt,
inte skrattat så mycket på länge.
jag åkte till johanna, så kom jullan & filly.
baka muffins (johanna gjorde) och vi åt.
sen så tjöta vi as usealllllll.
sen skulle vi till köpingen,
onödigt att gå.
vi tog jörgens bil (y)
gick fint, gled runt ett bra tag, tanka och skit ;D
efter ett tag fick vi för oss att dra till rasta,
så vi stack dit. maaaasa gött där inne.
sen hem tog vi rostocksvägen.
haha, gick fint johanna satt fram och va ganska rädd!
väl inne i mld igen, gleeeed vi ett tag.
sen hem. då hade vi vart ute i ca 3-4 timmar.
så kom segerdahl & danne, tjöta och så.

jävligt rolig kväll!
ahrrrrrrrrrrrå

1 bil
4 tjejer
0 körkort



Kommentarer
Postat av: rallykungen

bästa jag vet ni!

2009-01-18 @ 19:08:13
Postat av: RALLYKUNGEN

BÄSTA JAG VET NI .

2009-01-18 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0