helgen

fredagen blev inte helt som planerad!
gick till adam på kvällen, tog sällskap med jacob, kjörling, öhrling & kopp.
sen gick jag och adam & jullan till bandyn och kika.
senare blev det en sväng till johanna, fick gooe mackor och så :D
efter någon timma skulle vi dra hemmåt, så tim kom och hämta oss.
bilen va redan så gott som full, men vi fick trängas.
helt plötsligt är vi 5 stora killar plus
mig, julia & felicia i bilen. ganska trångt vill jag lova!
felicia körde, tim höll på att sladda in i papito, julia höll ölen,
johan däckade & jag skötte musiken & skratta som aldrig förr!
när klockan va 5 kom vi i sängen, trötta och goa :)



lördagen va lugn, låg i sängen till tolv.
sen på kvällen stack jag till jullan.
bara softa, och senare gick jag till johan (:

idag har jag bare tagit de lugnt,
en promenad i den regninga vädret och kollar film.

min helg.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0