jobb

idag blev det upp tidigt och iväg till jobb!
väl där fick jag reda på att vollybollen vart flyttad!
visst tråkigt med skönt ändå! regnat så in i helvete omg.
jaja, skrattat ganska mö idag vartfall! fyfan va roliga människor
det finns på vita vill jag lova :) då är det roligt att jobba.
idag har det varit 0 att göra så vi har spelat lite yatzy och så.
jag vann! hoho.

i veckan har jag bara softat :) haft filmdagar med julia & brober typ.
müsigt! så har jag träffat min krulli ofc! och vart med johan.hälsat på julli när hon jobbat med.

ska jobba till tisdag nu. sen blir det antagligen göteborg på onsdag :)
kolla jacob när han spelar gothia & kolla affärer. sedan är det lite oklart hur det blir!
hem eller orust vi får se :)

jaja, nu ska jag göra johanna sällskap :D
pusss

Kommentarer
Postat av: Canny

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

www.Canny.blogg.se

2009-07-13 @ 15:10:42
URL: http://canny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0