lördag

lördagen börja med att vi åkte ner till sunnanå.
hoppa i johans båt och åkte iväg :)
johan jag jonte tim johanna danne & christian blev det.
bada och sola och jag fick mig en öl dusch! haha.
åt lite mat på sunnanå och sedan i båten och ut igen.
när klockan va 8 gick vi upp igen och upp till johan.
gjorde iordning oss lite och tillbaka ner igen.
då kom även emelie med :) i båten och ut.
gick av hos wallin men vi sprang bort till vita och börja shotta!
blev en massa shottar och sedan iväg tillbaka till wallin.
då blev det ett stopp innan och kan säga att hela kvällen
vart emelie låtbytarN :) haha. kvällen kan beskrivas dans, skratt & barfota.
sen blev i båten och hem. johan somna dirr men vi andra satt uppe och tjöta ett bra tag.
idag vaknade jag av emelie som va pigg! haha. killarna hade åkt och jobbat så
vi två börja gå ner till sunnanå! (:
jaja, nu sitter jag hemma iaf. blev ett väldigt inlägg menmen.
massa bilder finns, på johannas kamera.
tack för en galet bra kväll

imorgon blir det halmstad, upp halv 5 och gå promenad med eddie först.
gött, nej! jaja (: kommer hem på onsdag och då äre planer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0