sol<3

sitter vid jacobs data just nu.
skönt att sitta inne lite faktiskt, brännnt mig på axlarna och i ansiktet :/
menmen :) färg iaf! haha.
idag blev det vita igen. goare att ligga där än hemma!
åkte ner så la vi oss med julia, brober, michaela & ferm.
låg där ett bra tag sen upp till resturangen med adam & flodin.

nu vet jag inte vad jag ska göra.
höra av mig till jonis :) så får vi se.

igår blev det spel hos adam! skoj :D
sen vidare till jonnes farmor. kan beskriva kvällen
med en ocensurerad sex drive & jordnötsringar ;D
sen tog jag moppen till johan! ganska kallt med gick bra ändå.
pusssss










jävla duktig har jag vart och lagt upp bilder!
varsegoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0