sommaren är här

sommaren är här och jag är snyggast i världen, jag glider på stranden som en diva i sälen.
alla killarna dom kollar och sneglar, jag är en fjortis och jag får er att dregla.

vill du ta på mig, följ med mig så ska jag ligga med dig.
vill du ha mig i natt, ge mig en cider så särar jag på benen snabbt

igår blev det upp tidigt, spring med mamma sen sola!
sen göra iordning allt och iväg för att kolla studenterna :D
fyfan vad avundsjuk jag blev på alla :)
efteråt blev det hem och äta maaaaasa gott hos felicia :))
bilder kommer snart också.

just nu vågar jag min dockas hår till projektet!
jaja, får se hur det blir med det ;p haha.
pussheeeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0