elmia, söndag & måndag

ska börja skriva att elmia inspiration 2009 var så sjukt roligt!
en av de roligaste lördagarna på länge faktiskt, tack vare mina flickor.

gick upp tidigt, så när vi vart klara började jag & pappa åka mot överby!
hämta även lisa på vägen, och när klockan var tjugo i 8 vart vi utanför EM på överby.
efter fem minuters väntan kom bussen och längst bak satt mina babes :D

på vägen dit blev det lite "lära känna varandra övningar"
så fick man sätta sig me dem man inte lärt känna lika mycket som vissa andra.
och sedan var vi framme i jönköping :D
när vi kom in till mässan vart det färger, människor och hur många olika saker som helst.
de visade hårförlängningar, nagelförlägningar, olika produkter,
kaffemaskiner (som kan vara bra i en salong), blomdahl var där och massa mer!

sedan var det också förstås massa kännt folk :) kul!
magnus carlsson, börje salming, måns från extraextra! och en hel del från idol.
och självklart snyggingen bobby



kan säga att alla blev så gott som kära i han

sen blev klockan 5, och vi gick till bussen.
och så började vi åka hem! stannade i falköping och käka donken :)
det va gött, lisa åt mest av alla skulle jag tro :D haha!
sen in i bussen och åkte vidare. alla vart ganska trötta
och därför väldigt lätt roade! skratta så gott som åt allt!
gick av vid överby och johan hämta mig :)
hem och duscha, sen åkte vi upp till tims nya hus
där jonte, christian & liane vart. va där en stund sen blev det hem och somnade dirr!

söndag
softade bara, åkte till felicia på kvällen och kolla beck :D mys!
sen hem till johan och kolla rally brudar som sög!

måndag
vaknade upp hos johan runt 12, gick hem och åkte och sola.
sen gick jag och mammi lång promenad sen hem och satte oss på altanen och åt kakor
och drack kaffe & varm oboy med grädde :)
nu slingar jag jacobs hår och sen får vi se.

långt inlägg! hahah
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg hörru men, nu måste jag fråga: Varför sätter alla tjejer hjärtan på munnen?? Jag har funderat mej galen på det. Mvh Emma

2009-03-11 @ 11:06:00
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: emelie

hej! tack du!

jag brukar göra det när jag får till någon ful min på ett kort, för att dölja :) haha.

2009-03-14 @ 13:41:44
Postat av: Anonym

Hahaha, okej det var den enda tanken som inte slog mig =) Men tack, nu vet jag =) Ganska smart faktiskt.

2009-03-14 @ 20:33:43
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0