valkyrie

precis kommit hem, slängt på mig mina ucla mjukisar och väntar på johan!
klippt mig för en stund sedan, kort kort kort!
men det va jag själv som sa att hon skulle klippa av det.
och blev nöjd samtidigt som jag saknar långthår.
men gud så skönt att få bort det slitna topparna! :)
sen gick jag direkt ner och sola! så fick lite färg iaf.
sen kom johan och hämta mig så åkte vi till huset och kika.
inte så långt kvar nu :) men så skulle johan jobba en snabbis så nu sitter jag hemma.
snart kommer han så ska vi äta kinamat & kolla valkyrie :D hoppas den är bra!

massa jävla skolarbete jag måste ta tag i snart med :(
men orkar inte! åh.
no tenta
novell
frisör tenta
ergonomi frågor
engelska recension?
åh, jag orkar verkligen inte. får se hur det blir.

hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0