crusing

hejsan!
jag har precis ätit och duschat! johan åkte nyss med.
vaknade runt elva idag och gick ut med eddie & julia.
blåste ganska mö vill jag lova! nu softar jag bara och ikväll blir det fest.
måste bara påminna om att förra året på crusingen var de så varmt att jag & julia
tog på våra kjolar och stack till hampus. där alla hade shorts, kjolar och linnen. sjukt skön kväll.
menmen, min frisörer kommer ikv också så hoppas det blir jätte skoj kväll :)

igår myste vi hos johanna, baka kladdkaka hoppa studsmatta & gled runt.
jätte bra fredag!

lagt in lite bilder med från kameran


mysfredag med myskläder


trevligt sällskap med bröderna bus på bussen hem


jag och eddie kikade vänner


jag & julia crusingen 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0