permanentkund

hej!
dagen började med att det va sjukt jobbigt att gå upp ur sängen.
som tur skulle johan upp tidigt så han inte fick ligga kvar han heller.
det gör det ännu värre att gå upp! iväg till skolan, hade idrott.
först prata vi om muskler och skit en timma.  sedan ner och ha brändboll & fotboll.
var faktiskt väldigt rolig lektion! sedan upp till skolan och äta, sedan kom min & lisas söta pro tant!
dags för permanent. lite nervösa vart vi men det gick jätte bra! :)
supernöjd och skönt att äntligen ha gjort det på riktigt.
bussen hem, åt och pluggat lite. inte så mycket som jag borde menmen!
nu kollar jag desperata och väntar på johan som grejar i huset sitt.
jätte fint blir det och inte långt kvar till det är klart nu. hihi.
allt från mig nu. pusss

jusde, jag vill ha helg och fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0