sommar?

OKEJ, vädret igår vädret idag? vad händer.
vaknade igår, la mig på altanen och låg där hele dan.
senare tog jag och johanna en promenad med eddie.
gick ner till kurran och kika johans hus. där det vart lite folk!
sen fortsatte vi vår promenad, i kjol och linne! fyfan va härligt.
sen vart jag duktig och övningskörde!(: åkte till morfar och hälsade på.

idag när jag vaknade spöregnade det. skoj? nej.
fick ta på min tjockare jacka och tenniskor.
har jobbat klart min tenta om miljö. även skickat in min
no hemprov som skulle vart inne för 10 veckor sedan? haha!
men får g iaf så. nu vet ni allt tråkigt om vad jag gör och vidare.

helgen vart bra btw!
götet med lille katta, street race med johan<3
,promenad med johanna :) , solning på altanen
och mys med flickona


lördag; göteborg med lille katten felichan

fredag; bra busskompisar hitta jag minsann

fredag; promenad med eddie lille blomman

lördag; lille pussen får eddie gos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0