crusingen

lördag crusing
började göra iordning oss hos felicia, sen drog vi till hampus.
fort iväg där ifrån igen hem till johanna.
sedan fick vi skjuts till köpingen där jag träffa mina frisörer och massa annat roligt folk!
gick med lätt & maggi till motorklubben och träffa verre & jennie :) så blev jag kvar med dom en bra stund.
sen åkte vi med hennes mamma, och hoppa av vid köpingen igen.
stod där en bra stund tills jag johan tim och anton gick till roy för att äta :)
vidare tillbaka och tog bussen hem ;D haha!

tack för en jätte bra kväll!
tack felicia och adam som vände kvällen.
<3



Kommentarer
Postat av: fillibobannnnnnnn

du är bra min lilla <3

2009-05-11 @ 23:11:38
Postat av: Pempan

Vilken fin blogg du har! :)

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-05-12 @ 15:17:02
URL: http://pempans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0