lyser stjärnorna

igår;

vaknade upp runt halv 1! hur skönt som helst.
så gjorde jag iordning mig och så, sedan gick jag bort till johanna.
så upp till köpinen, fixa lite saker sen tog vi bussen till vbg för att kolla bio(:
blev i taket lyser stjärnorna. jätte bra varen.
sen gick vi till bussen, då hade johanna tappat skolkortet :/
så hon ska ringa idag och se om dom hitta det på bion.
johan kom och hämta oss i mellerud, så åkte jagmed hem till han
och laga mat :) fick bli piroger. mysigt! sen blev det sängen :)

och ja, samuel haus är sjukt snygg!
"zacke" i i taket lyser stjärnorna



vakna upp hos johan för ett tag sedan, ensam :(
menmen, sitter hemma nu iaf och ska snart äta middag (: hi.
sen blire träffa felichan tror jag!
puss so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0