den som söker finner svar

allting känns svårt när man är ensamn kvar
ingen väg som leder inte de som var
men håll huvudet högt så lovar jag
den som söker finner svar

skola, sola, hem, duscha, johan
min dag

jag & pauline gick på bussen vid näl,
satte oss bak me de andra och det tog nog ca 2 minuter innan både jag & pau skratta så vi grät!
de hade nämligen diskuterat kattjakten då i 15 min redan och diskutionen fortsatte!
Heidis granne har tagit hennes två katter och låst in dom hos henne.
hon tar ut dom när hon ska ut med rulatorn lite. (tanten är ca 90 år)
och hon har inte en tanke på att lämna tillbaka heidis katter!
roligaste på hela dagen!

imorgon ska vi ha hårmodeller i skolan, lite klippning!
min syster är snällast i världen och föjler med.
<3

nu ska jag kolla vänner!
pussis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde inte bli så mycket bättre idag :D haha

2009-01-22 @ 20:55:47
Postat av: Heidi

haha du är Go Emelie :) Det var sjukt roligt !

2009-02-09 @ 18:42:20
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0