tisdag

dagen började med sovmorgon!
så himla skönt att för en gång skull få ligga kvar och somna om
när johan åker. inte lika mysigt alls iofs, men ändå.
bara att känna hur man kan somna om, någon timma mer sömn!
hatar att gå upp ur en varm, go säng och en johan.

åkte till skolan, första lektionen va gympa.
pass på sportlife, idag va det boxning.
riktigt skoj idag! Ida & jag va grymma.
sedan duscha och upp till skolan.

efter vi åte hade vi karraktär!
först började vi med långhårs uppsättning.

sen la jag permanent i hela magdas hår.
haha, vi fick några skratt efter hon tog ur det.
eftersom hon redan har väldigt kort hår, och jag skulle rulla med små rullar
blev det efter detta små små tant krullar!
och jag märker hur lättare det går nu. övning ger färdighet :D

fixat praktiken nu med. himla gött!
måste nog börja med min svenska recension med :o
ska va inne på måndag. ush, får ångest när jag tänker på att jag inte
börjat än och blä!
no skit måste jag göra med.
aja, får se hur det blir med det.

myser helllre med johan när han kommer

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0