jobb - sova

hejhå! jobbjobb slutade i tisdags.
trött som få åkte jag hem och sov med johan.
upp kvart i 4, då höll jag nog allt på att dö ganska mö.
iväg för att åka buss till göteborg med adam & jonne.
myste med filt och kudde jag & adam! VI ÄR BRA. jaha -
kolla mif s match mot tyskarna, då dom vann igen :)
vann gruppen gjorde dom idag också :) duktiga!
gick i affärer och hitta lite smått. sen hem på kvällen.
väl hemma kolla jag hälsoresan med julia broberg amanda & michaela.
åt sallad och sen somna jag bra fort.
upp imorse och jobbat till halv fem! hem sola slingat håret och duschat.
nu ska jag till johan och sova. ska sova så länge jag kan imorgon!
haft endel prat om detta på jobbet! att just man kan sova så jävla länge,
medans vissa inte kan sova längre än halv nio.

jaja, i helgen blir det hem till jessica :) fallens.
pussssssssssss

lite bilder kommer från gothia snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0