oj va mö

ojoj! nu vare ett bra tag sedan jag skrev.
förra måndagen åkte vi till halmstad!
kolla jacobs match vilket dom vannn :D så det va skoj!
sen åkte vi och handla lite kläder och så. vidare till stugan
och ner till stranden där vi satt hela kvällen och grilla och tjöta.
nästa morgon blev det standen hela dagen och på kvällen
in för att äta jäte god mat :) hihi.
onsdagen upp tidigt och iväg för att kolla ännu en match.
drn blev det till överby och hem.
på kvällen träffa jag johanna & emelie :)
bada & åkte till börsen och tjöta hela kvälla! trevligt.

torsdag, vilket var min sista lediga dag.
åkte till vita hela dagen med johanna danne & emelie :)
så jävla gött i vattnet fyfan. sen åkte emelie till karlstad :/
och jag träffa johan lite. sen film men krull :D

fredag-måndag har jag jobbat.
så även kanalyra. lördagen vart sjukt rolig!
tack alla.

nu ska jag göra iordning mig. pussssssssssssssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0