bal

johanna & julia har precis åkt!
har hunnit bäddat rent och nu kikar jag desperata. :D
under reklamen ska jag hämta en macka och när det är slut
blir det in i duschen. så kommer johan :)

idag blev det klasskamp i skolan! riktigt skoj.
olika grenar och massa skratt! bilder finns på bdb.

igår åkte jag med alexander och hampus i sista sekund
till ånimskog för att kika 90;iornas bal. alla vart huuuur finaa som helst!
bilder finns även där på bdb.

nu ska jag kika desperata, imorgon ska jag upp
och sola. sen  blir det iväg på student! sen hem till felicia
efteråt :) på kvällen ska vi kika 9;ornas bal och sen får vi se.
hoppas på en toppen dag!



hitta väldigt gamla bilder på pappas hårddisk! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0