sommarlov

får börja att berätta en sorligt sak!
jag har lämnat tillbaka min data över sommaren! :(
så nu blir det gamla datan & johans : ) höhö!
jaja, sluta skolan i fredags. fyfan va vi är bra frisörerna!
på kvällen blev det lugnt, pisse regns och ush :o

lördag blev upp tidigt och kika brännbolllll med johanna julia broberg & amanda!
sen drog vi hem och åt här :) så blev det lite fest på kvällen med samma brudar & felicia.
vidare till vita och där jag jag sjukt roligt! träffa massa roligt folk och ja.
hem va inte lika roligt, men som tur är så finns det alltid någon som finns för en! tack.

igår va en av de skönaste dagarna på länge, sov länge med johan!
sen iväg till vita och åt mat! med johan jonte felicia och krull.
sen vart vi nyfikna bilen och åkte till bäckefors! haha. vidare till sunnanå i det sköna vädret :)
sen åkte jag hem och sova en liten stund.

idag blir det film! nu har jag skrivit en bra bete.
jaja bilder kommer sen! pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0