rfsu & slingor

dålig att uppdatera här känner jag?
hm.

idag var min första skoldag denna vecka, ledig igår! härligt.
även ledig torsdag! och slutar tidigt fredag.
vilken bra vecka jag kommer ha :)
jaja! första lektionen hade rfsu föreläsning för oss. helk ok!
sen andra vart det mening att jag skulle ha med toningsmodell,
då julia skulle följt med men då vart dock avfärgningen slut i skolan.
så jag gjorde folieslingor på jennie ist :)
sen hem, ut och gå med eddie och snart kommer johan.
då blir det desperate hemmafruar!
BRA DAG

får väll skriva kort om lördagen med,
börja dricka här lite, sen vidare till åmål? haha.
julias kompis(ar?) fyllde år och hade fest.
emelie kom med :) haha, fight.
sen till mld, och wärs en snabbis.
sen pizza hos roy och hem till johan.
somnade dirrrrrr! bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0