no

nyss solat! fan va skönt det var.
kanske borde göra det imorgon med?
bu inte så mö färg nu, eftersom det va ett bra tag sedan.
jaja, nu pluggar jag no. både miljö om regnskogen & någon tenta/hemprov.
och jag som hatar no mest i världen! omg stackars mig.
får väll ta och plugga en halvtimma till iaf, sen äta lite och softa med tv;n.
imorgon blir det överby med min lisa :) måste hitta ett par skor!
puss

Hur många gånger har du varit kär? två tror jag

Favoritgodis: choklad är nog det bästa

Coolaste stad du har besökt: ingen aning? ;d

Action eller Skräck? skräck

Ville bli när du var liten: jätte mycket, skådespelerska, servitric, modell

När fick du din första kyss: jadu, femman kanske? den första riktiga haha

Vad är du beroende av? vänner, familj, johan

Dagens roligaste händelse: mö skoj med flickorna i skolan

Dagens tråkigaste händelse: ganska trött på allt

Dagens humör: upp och ner,

Vilka tv-program följer du? desperata hemmafruar, avenyn, vänner

Vad ångrar du? ibland ångrar jag mö. just nu inget
Vad klarar du inte dig utan? familjen, johan, vännerna, ipoden & mobilen

Vad har du mest av i din garderob? Tröjor får nog bli

Drömjobb? självklart frisör på en stor salong
Sover du ensam? aldrig! sovit ensam samanlagt 1 vecka på 8 månader.<3
Har du ett sommarjobb? yes, vitasandar iår igen
Vad ska du göra i helgen? festis & mysa
Vad har du på dig nu? trosor, bh, johans mjukis & ett linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0