långhårsuppsättning

sitter hemma, kom hem tidigt idag! :D
tog 1 bussen från uddevalla, så när jag var i melle solade jag,
så kom mammi och hämta mig. raka vägen hem och softa.
en lektio bestod min dag av, pratade om toning & sedan en långhårsuppsättning
med temat grönt! så ut och plocka, och bort till floristerna lite med.
lika svårt varje gång att få igång fantasin. menmen det gick allt bra!
nu kommer johan strax, bort till kurran och kika hans nya hus!

igår hämtade johan mig, så följde jag med honom
när han skulle kika på köksbord & soffa.:)
finfint, plugga gjorde jag också! ush.

så gott som helg nu med !
skönt


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken söt blogg du har :)

2009-05-14 @ 20:52:42
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0