skaka rumpa

fredag; upp halv 7 för promenad med mamma.
sen fix hela dage för att sen kika studenterna i vänersborg!
hem till adam först och fick massa goe mat.
vidare till alexander och där blev det ännu mera mat i våra magar. lite mätta sen
lördag; jobba på dagen, när vi slutade satte vi oss för att börja dricka.
vidare till vänersborg.
söndag; upp och jobba. åh vad pigg jag var! eh.
måndag; sov länge, sen jobb.
idag blev det skolan igen. har jag fortfarande skoldagar kvar? ah. himla kul.
hem tidigt och iväg till vita för att tjöta en bra stund med emma & nathalie.
nu har jag solat och ska plugga matte? neeee det tror jag nog inte.
puss på matte b


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0